You're not alone,together we stand.I'll be by your side, you know I'll take your hand...


Som jag sa förr så hade jag och syrran filmkväll igår. Vi såg filmerna Tretton och lite av The sisterhood of the traveling pants. Jättebra filmer, värda att se. Menmen,idag ska jag vara med Lollo och Siri. Vi ska nog fara in till stan och gå runt där och kolla,träffa människor,och kanske åka nån karusell. Men nu måste jag gå och slänga mig in i duschen, sen sminka mig, fixa till håret, och ta på mig nå vettiga kläder... Det är inge bra väder idag, eller det har snarare inte varit det på flera flera dagar. Vars tog sommaren vägen?Aamen, ha en bra dag ! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

kul att du gillar min blogg! =)



ja de ska verkligen bli kul att bli MAMMA, men lite skrämmande oxå! hehe...

kram på dig!

2008-06-26 @ 19:06:18
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Josefine

=)

förstår det,men du kmr säkert blir en jättebra mamma!



när ska du få=) ?

Puss och kram,ha det bra!

2008-06-27 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0