It's a new dawn,it's a new day,it's a new life for me.And I'm feeling good...

Gårdagen blev riktigt lyckad, även fast det inte blev som jag hade trott.
Jag tog halv fyra bussen ner till stan, ringde till Lollo, hon var med Sara, Malle, Ida och Ida, och dom var på Frasses och åt. Så då gick jag dit. Vi satt där till om hade ätit färdigt och sen gick vi ner till stånden och karusellerna. Det var mycket folk där som man kände. Nejmen vi gick runt där, sen bestämde sig jag och Lollo för att gå och åka en karusell. Så vi sa hejdå till som andra, i alla fall för ett tag. Men Lollo hade varit där en bra stund före mig, och hon hade redan åkt två karuseller, och kände sig yr, så då åkte jag själv. Eller inte själv men du fattar nog. Sen efter det gick vi runt, vi var typ där till sex och sen gick vi till Frasses för jag skulle äta där. Sen började vi cykla hemåt, och en bit på vägen tänkte vi, nejmen vi far förbi Siri och ser om hon vill hitta på nåt. Och det komiska var att just när vi gick in var Siri påväg att ringa oss. Siris ena katt har kattungar nu, så då satt vi där och gosade med dom. Dom var jättesöta ! Dom var fyra stycken, tre ljusorange och en svart, haha mobbad? Sen for vi alla tre hem till Lollo och där satt vi och pratade ett bra tag, sen gick vi ut till lekparken ett tag, haha. Vid tio tiden skulle min buss hem gå så då sa vi hejdå till Lollo, och Siri skjutsade mig dit på din cykel. Sen satt hon där med mig tills bussen kom. När jag kom hem gjorde jag mig nattfärdig och sen gick jag och syrran över till mormor och morfar sommarstuga, och där fikade vi kvällsfika. Sen gick vi ut till Jennifers stuga och la oss för att sova. Eller ja, jag kunde inte sova, jag hade så jävla mycket energi kvar, så jag var helt galen i flera timmar. Stackars syrran, hon var trött och vill sova, men det gick ju inte när jag höll på sådär, haha. Men efter ett tag somna jag ändå in.
Vi vaknade vid tolv tiden imorse, och nu har jag nyss duschat och hett på foundation i ansiktet och snart ska jag sminka resten också. Ikväll ska jag kanske följa min bästis Emilia och hennes mamma åsa till stadsfesten ( vi är inte tillräckligt gamla för att gå in själva. ) Emilas kompis Orapin ska kanske också följa med. Men inget är säkert, jag ska ringa Emilia vid middagstid och då får jag höra hur det blir ikväll .

Jag saknar Stina. Just nu är hon i Stockholm, och det har bara gått två dagar sen hon for och hon ska vara borta i nästan tre veckor... Hur ska jag klara mig utan henne?  Kom hem Stina.

Ha det bra,
PUSS
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0