Inte första, men ändå första?

Nu är det såhär att jag har skaffat mig en till blogg. Jag är så förbannat less på den andra, http://jossanli.blogg.se/. Jag vet varken ut eller in vad jag ska göra med den, ta bort den eller fixa till den? Ta bort den känns inte så kul, eftersom jag ändå har skrivit på den i mer än ett år, och fixa till den känns jobbigt, jag är inte så bra på layouter och så vidare...Jag bad min syrra fixa en fin,somrig än, men den har hon inte ens börjat på, fast jag förstår ändå. Hon har så fullt upp med sin och Stephanies sida, http://twilightsweden.se/ Det är Jennifer som har gjort layouten,visst är hon bra? Också är det så att jag har lagt den andra bloggens adress på Apberget, dom vet ju vem jag är och det är rättså många som är inne och kollar och det känns det lite jobbigt att skriva vad man känner och så... Så då tänkte jag att jag ska göra det på den här i stället. Menmen, idag har jag inte gjort så mycket. Så jag är rättså uttråkad, men det blir i alla fall god middag, mamma och Robert har bestält kinamat,mums! Ikväll blir det kanske att vara med Lollo och Siri, ett tag, vi får se. För jag och Jennifer hade även pratat om att ha ännu en filmkväll. I Måndags såg vi  Beck - I Guds namn, igår såg vi Bring it On - In It To Win It, och både jag och Jennifer tyckte att Bring It On -  All or Nothing, som vi har sett förr, är mycket bättre ! Och ikväll ska vi nog se The Eye, ( om vi vågar se den,skatt ) och sen nån komedi, annars blir det svårt att somna. På tal om sova, jag ska sova över i hennes lilla stuga, det har jag gjort i tre nätter nu, och det är jättemysigt. Sen imorgon blir det nog att dra till stan och gå runt där vid stånden och karusellerna. Det är ju stadsfesten här nu. Det började idag och räcker till Söndag. Kom hit och festa ett tag vettja, hahaha. Sen blir det väl att fara dit i helgen också,nån kväll, och se nån artist uppträda. Jag är ändå lite sugen på att fara och se E.M.D på Fredag, men vi får se. Förra sommarn såg jag Martin Stenmarck och Etype. På Lördag,dag, måste jag kanske följa Emil så att han får se Amy Diamond. Usch, jag gillar inte Amy Diamond, men vem gör det förutom barnen och gamlingarna? Anledningen till att jag inte gillar hon är att hon är så barnslig, jag är mycket mognare än hon, och ändå är hon äldre. Nej, växt upp Amy!

Ha det bra !
PUSS OCH KRAM







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0